Forever is only the beginning...

Direktlänk till inlägg 25 december 2011

Fina julklappar

Av Nadja - 25 december 2011 10:48

Amy fick så mycket fint i julklapp... Här nedan på bilden ser ni några av grejerna! Pippi-tröjan har min lillebror Tobbes farmor stickat.... visst är den fin? Och stövlarna har Tobbe köpt...   Såååå gulligt!
Jag själv fick örhängen, spel, Plaza tidning, ljus med bricka, tupperware smooth chopper, yllesockor, godis, dvd - Bridesmaids (wohooo!!!) m.m

Av Nathalie fick jag en skitsnygg svart smides hängare i form av en dressyrhäst med ryttare... och 3 krokar under. Den skall HELT KLART hängas upp i mitt stall! Jag vill ha det mesta i smide där.... så detta var en skitbra början. Och av min fina vän Isabel så fick jag en jättemysig och vacker glashäst (pegasus) och Amy fick en massa fina kläder! Mina vänner är nog det underbaraste som finns!! TACK... jag är inte värd såna fina vänner som ni!  
 

Idag skall vi över till mamma igen... min mormor är där och det blir middag och kolla på bilder från när mamma var liten och bodde i Tanzania. (Min mormor var alltså missionär på den tiden)


I morgon åker vi till min pappa och då får Amy ÄNNU mer julklappar! Hihi... och jag med för den delen.
Önskar jag hade mer pegar bara så jag kunde köpa mer julklappar åt alla.


På Onsdag åker vi till Amys farmor och får ÄNNU mer julklappar... haha... vi har nååågra familjer att fira hos... fint att va skilsmässobarn.... Höhöhö...




 

 
 
Susy

Susy

25 december 2011 12:29

Åh...Pippitröjor är såååå fina! Amy kommer bli så söt i den :)
Vill ha en själv i blått, men tvärrandigt på mej...nja, kanske inte!

http://susyfunderarvidare.blogplatsen.se

 
Ingen bild

Nathalie

25 december 2011 13:43

Åhh, jag vill också ha en Pippi-tröja!! De är så mysiga.
Hihi, jag ville ju helst köpa en såndär snygg grej att sätta stallets namn på, som hänger ut från väggen du vet. Som det fanns på Globen. Meeen hängaren var det jag hade råd med! HAHA. Tur att du tyckte om den iaf :)

Jag gillade klapparna jag fick av dig också, ska vi spela yatzy nån dag? HEHE :D:D

Nadja

26 december 2011 14:53

hihi... Vi kan absolut spela Yatzy nån dag! ;)

 
Ingen bild

Tanja

26 december 2011 21:06

Meeeh, vad är det där för skitsnack; klart du är värd de vänner du har, skärp dig nu syrran!! =) Puss!

Nadja

27 december 2011 09:55

Men dom är så gulliga mot mig och jag köper aldrig presenter eller ens ringer för att snacka skit... Men dom är BÄST även om jag är lite som jag är.... :P

 
Ingen bild

Isabel

27 december 2011 19:21

Är glad att du tyckte om glashästen/pegasus/enhörning.. Hade ju inte råd med en riktig och denna så behöver ju inte så mycket utrymme eller mat eller kostar i drift ;) Jag kan också vara dålig på att höra av mig till de närmaste vännerna (enda vännerna) jag har, men jag finns där och står kvar när man som mest behöver en vän. <3 Det är så riktiga vänner är, inte är man vän bara för att man måste pratas vid alla dagar heller..
Kramar till er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadja - 14 juni 2017 22:21

* Alla jävla insekter * Alla jävla myggbett * Det blir ju aldrig mörkt så att ungarna somnar normal tid * Brännässlor * Måste solen värma så mycket? * Ormar * Vattnet i kranen blir ju aldrig kallt * När man har varmt så kan man inte ta av si...

Av Nadja - 20 maj 2017 10:28

En massa dyra grejer....håhå... och lite annat... * En grästrimmer (jag behöver verkligen en så att jag kan få bort gräs under eltråden och sånt) * En svets (jag behöver svetsa en massa till mitt stall) * Brödrost (den vi har nu är typ 15 år gam...

Av Nadja - 19 mars 2017 22:58

Snart snart! Nu får våren gärna komma. Snart är det april och då är det vår på riktigt!! :) Jag var på långritt med E förra lördagen och jag fick äntligen sitta på Arrow ...

Av Nadja - 24 februari 2017 14:33

Jag har varit så icke sportig som det går. Hähä... Eller ja, idag ansträngde jag några muskler eftersom jag mockade två boxar. Det ni!! Idag är det fredag och jag funderar på vad man ska ha för fredagsmys... det enda jag är sugen på är chips. Inte b...

Av Nadja - 15 februari 2017 15:20

....till ett annat land. Och bara börja om. Slippa allt och alla och skaffa nya bekantskap. Och framförallt....starta eget! :) Bo nånstans på landet bland lummiga skogar och gröna kullar. Yes. Spela på lotto nu bara! Tillbaka till verkligheten....

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards