Forever is only the beginning...

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

Flytta x2

Av Nadja - 21 oktober 2011 13:00

Håhå jaja... dags att börja flytta... Min första flytt blir från älskade stallet i Norrsunda... 
Jag ser inte fram emot att packa alla grejer... alla minnen... att veta att man har alla grejer och ingen häst. Jag funderar på att sälja en del... och köpa nytt den dagen det behövs... men när man har så svårt att skiljas från sina saker så blir det inte lättare precis. Jag KOMMER ju att behöva dom sen... Men å andra sidan så skulle det vara skönt att köpa nytt... börja om liksom...


Så ni som är trogna läsare här på min blogg, får chansen att vara först till kvarn... 
Jag säljer mitt ursnygga Rambo Wug vintertäcke (300g fyllning och knappt använt... inte en skavank nånstans, som nytt):

  Pris: 200€, storlek 140cm, marinblått med ljusgrå kant och gjordar! Passar stor ponny eller liten häst.


Säljer även Hansbo vintertäcke, storlek 135cm:

   grått med blåa-grå kanter... använt bara några gånger. Som nytt!
Pris: 60€

 
 
Ingen bild

Isabel

27 oktober 2011 06:55

Jag skulle gärna köpa Hansbo täcke av dig. Men vet inte riktigt nu om jag har råd, beror på vad självrisken på polly hamnar på. =/ Men kan jag paxa det?? :) Hade gärna köpt Rambo oxå, men samma sak där med pengar... ;)

Nadja

27 oktober 2011 09:42

Hansbo täcket är paxat till Måndag då min kompis ska prova det. Vill inte hon ha det så paxar jag det till dig. :) Rambo skall också iväg på provning.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadja - 14 juni 2017 22:21

* Alla jävla insekter * Alla jävla myggbett * Det blir ju aldrig mörkt så att ungarna somnar normal tid * Brännässlor * Måste solen värma så mycket? * Ormar * Vattnet i kranen blir ju aldrig kallt * När man har varmt så kan man inte ta av si...

Av Nadja - 20 maj 2017 10:28

En massa dyra grejer....håhå... och lite annat... * En grästrimmer (jag behöver verkligen en så att jag kan få bort gräs under eltråden och sånt) * En svets (jag behöver svetsa en massa till mitt stall) * Brödrost (den vi har nu är typ 15 år gam...

Av Nadja - 19 mars 2017 22:58

Snart snart! Nu får våren gärna komma. Snart är det april och då är det vår på riktigt!! :) Jag var på långritt med E förra lördagen och jag fick äntligen sitta på Arrow ...

Av Nadja - 24 februari 2017 14:33

Jag har varit så icke sportig som det går. Hähä... Eller ja, idag ansträngde jag några muskler eftersom jag mockade två boxar. Det ni!! Idag är det fredag och jag funderar på vad man ska ha för fredagsmys... det enda jag är sugen på är chips. Inte b...

Av Nadja - 15 februari 2017 15:20

....till ett annat land. Och bara börja om. Slippa allt och alla och skaffa nya bekantskap. Och framförallt....starta eget! :) Bo nånstans på landet bland lummiga skogar och gröna kullar. Yes. Spela på lotto nu bara! Tillbaka till verkligheten....

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards