Forever is only the beginning...

Alla inlägg under september 2011

Av Nadja - 4 september 2011 21:18

Insåg nu att Coops tvättservetter innehåller parfym.... URK!

Av Nadja - 4 september 2011 20:34

Varning för ännu ett blöj-inlägg!
Igår var jag med min mor, lillebror och Nathalie till Sverige... rättare sagt Norrtälje. Amys första "utlandsresa"!!! HAHAHA!

Jag måste säga att min älskade tös uppförde sig exemplariskt hela dagen. Sov massor och åt exakt då jag hade möjlighet att amma ostört. Älskade unge!

Jag shoppade inte så mycket... bara en massa blöjor och tvättservetter... och på tal om det så har jag testat blöjmärket Huggies nu.... Jag fick ju ett paket av Petra, men dom är för stora ännu, så jag köpte ett till, men storlek 2 istället. Nu har jag hunnit använda 2 blöjor och hittills är jag väldigt nöjd! Dom är mjuka och lätta och passar Amys lilla rumpa! Tihihi... hon har dock inte bajsat i dom ännu... så får se om dom klarar det testet! HAHA! (det är bara föräldrar som fattar hur värdefullt det är med bra blöjor...hihi) Pluspoäng att det är Nalle Puh på dom!   

Jag hade även tänkt köpa Icas egna, men dom fanns ju bara från storlek 3...så dom fick jag strunta i. Blev bigpack pampers och libero också.


Sen köpte jag tvättservetter från Ica... dom jag tycker att är lite för våta, men va fan... det var billigt. Och sen for vi till Coop och där fick jag ännu billigare.... wohoo... så nu får jag prova Coops också. Jag gillar Sverige i det fallet... mycket att välja mellan.   hehe..


Sen åkte hela familjen till stallet och fixade åt hästarna och tog in dom. Klas är så söt som gnäggar varje gång jag kommer. Myyyys. Dom tog även ett rejs fram å tillbaks i hagen... hahaha... knasbollar... tur att skorna satt kvar!!

  Favorit i repris.... Cowboy-Klas!

Av Nadja - 1 september 2011 15:05

Jahaa? Vad ska man skriva?

Den här månaden blir Amy 3 månader... rättare sagt den 8:e! Stooora tjejen!!   

Amys pappa fyller år också... i slutet på månaden. Vete sjuttsingen vad jag skall köpa åt honom... jag har världens sämsta fantasi.

Annars är september väldigt fint när hösten närmar sig! Jag ÄLSKAR hösten. Jag måste planera in en dag när jag tvingar Gisse komma med och fota mig å Klas när vi rejsar över stubbåkrarna.

Sen vet jag väl inte så mycket mer... Amy ska på 3 mån koll på onsdag... bli vaccinerad... Jag själv ska till gyn på fre...hipp hurra...not.

Näj, nu ska jag äta kakor. hej svej

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Skapa flashcards