Forever is only the beginning...

Alla inlägg under september 2011

Av Nadja - 7 september 2011 15:47

Ett steg närmare..... det tar sig!   
Jag berättar kanske senare... om det går vägen! mohahahahaaaa....

Av Nadja - 7 september 2011 14:18

Lilla hjärtat mitt var på 3 mån koll idag.... Hon vägde 5400g och var 60cm lång nu! Och allt såg bra ut!

Hon fick även vaccin.... 2 sprutor i låren... ajjaj... stackarn. Grät lite när hälsovårdaren stack men lugnade sig snabbt... Usch, det var inga små nålar heller.   Sen fick hon andra dosen av ett annat vaccin.... i munnen... ojoj! Mycket på en gång. Men hon skötte sig jättebra fast hon var lite trött... Duktig tösen min!


Av Nadja - 7 september 2011 12:00

Oavsett vad för skit man får ta här i livet så finns det inget som gör mig så glad som min älskade dotter.

Jag menar.... se här... man smälter ju!

  

Som sagt.... låt mig ta skit, snacka bakom min rygg, ta mina hästar... GÖR VAD FAN NI VILL.....
Jag har iallafall min dotter och ni kommer aldrig någonsin få nåt lika underbart och vackert i ert liv..... HAHAHA!

Av Nadja - 6 september 2011 22:30

Älskade häst.... även i dom jobbigaste stunderna så önskar jag att vi kunde spola tillbaka tiden.... Jag kommer aldrig att hitta nån som du!


  Jag älskar dig min fina arab...

Av Nadja - 6 september 2011 10:33

Folk som njuter av att såra andra.


Av Nadja - 5 september 2011 14:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nadja - 5 september 2011 09:30

Jag har ca 50 läsare dagligen.... men typ 5 av dom kommenterar.... ni andra då? Läser ni för att det är kul och intressant eller är ni bara här för att snoka?

Jag kan bara skratta när jag ser att källan är google och nån har sökt på "nadja Jansen blogg", "nadja åland blogg" osv.... hahaha.... Trevligt att ni orkar ödsla energi på mig.... ni kan väl ödsla lite energi på att lämna en kommentar, och gärna er blogg så jag har nåt att läsa.

   Klas i hagen oktober 2010

Av Nadja - 4 september 2011 21:38

Hmmm.... vad ska vi hitta på här då? Ett ögonblick... hmmm!?
Jag försöker komma på ett ögonblick, men jag kommer bara på tragiska ögonblick... sorgliga ögonblick... Blää...


Jag kan ju skriva om ett ögonblick som jag vill att ska hända...

Ögonblicket när vi skriver under köpet på vårt framtida hus.... det ögonblicket ser jag fram emot!   

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards