Forever is only the beginning...

Alla inlägg under september 2011

Av Nadja - 13 september 2011 14:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nadja - 12 september 2011 12:11

  Jag vill ha!
  Dyón   

Av Nadja - 11 september 2011 16:18

Åkte till Sleipner och kollade på dressyrtävling en sväng, men jag orkade inte vara där länge för det var rent ut sagt SLÖTT där...

Sen for jag och Amy till Klas istället och där var det mycket roligare... förutom att hon har tappat en sko... men det är ju dags för skoning snart ändå! Vi har fått nytt hö också och det är underbart jämfört med det förra som var dåligt...


Nu är vi bjudna på middag till min kära syster! Trevligt...så slipper man fixa käk själv!   
Och i morgon händer det grejer.... Wiiiee! Ledsen att jag inte kan berätta, men jag gör det nog inom en snar framtid....   


Av Nadja - 10 september 2011 22:59

Idag har jag varit till stan med min syster.... fixade fotona till pappa som jag tänkt göra hur länge som helst! Råkade beställa 3 förstoringar på lilltösen också... haha! Sen fika på bagarstugan... tror halva åland var där...

Sen till Kappahl och råkade köpa lite kläder åt Amy... ooppss...

På kvällen grillade vi och bjöd Nathalie på mat... sen till Klas och Amy satt på hästen första gången.... kolla in ryttarinnan:

      

Av Nadja - 8 september 2011 09:04

Fatta hur härligt det är med höst!   Jag älskar att det äntligen är svalare så man kan sova ordentligt... och att man får klä på sig sina underbara tröjor igen! Hihihi...

Idag har jag även ett svårt beslut att fatta... suuuck... men jag tror jag följer min framtidsplan iallafall...

Och på Måndag händer det grejer!!! Och vi hoppas på BRA grejer... hihi! Ojoj... det är mycket nu...


Annars ska jag med N och handla idag.... sen till Klas och fixa och sen filmkväll!!! Water For Elephants! Jeeeeiiiiii   

Av Nadja - 8 september 2011 08:49

OJ!!!

Jag gråter när jag ser på extreme home makeover.... Haha! Så ja, ni fattar... jag har lätt för tårar.
Men det som får mig att gråta mest är när djur far illa... Jag klarar inte av att se på naturprogram när lejonet fångar antilopen.... eller såna där räddningsuppdrag där nog djuret klarar sig i slutändan, men att se den lida fram tills dess är hemskt!

Jag vill också gråta när jag ser hästar med skinnflådda sporrmärken i sidan... såriga och hårda mungipor... bara för att man då vet vad den stackaren tvingas genomlida varje dag....

Av Nadja - 8 september 2011 08:49

OJ!!!

Jag gråter när jag ser på extreme home makeover.... Haha! Så ja, ni fattar... jag har lätt för tårar.
Men det som får mig att gråta mest är när djur far illa... Jag klarar inte av att se på naturprogram när lejonet fångar antilopen.... eller såna där räddningsuppdrag där nog djuret klarar sig i slutändan, men att se den lida fram tills dess är hemskt!

Jag vill också gråta när jag ser hästar med skinnflådda sporrmärken i sidan... såriga och hårda mungipor... bara för att man då vet vad den stackaren tvingas genomlida varje dag....

Av Nadja - 7 september 2011 20:17

  Mörkblå tävlingskavaj, märke: Victor Hugo, storlek 38..... som ny!! Ge bud!

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards