Forever is only the beginning...

Alla inlägg under september 2011

Av Nadja - 25 september 2011 14:47

Har bakat chokladmuffins med dumle-godisar i..... och chokladglasyr med daim ovanpå.... Jag lovar... dom innehåller inga kalorier alls!!!  


     

Av Nadja - 25 september 2011 11:19

Mina ambitioner:

  • Vara världens bästa förälder till Amy och föra vidare mitt sunda förnuft till henne....
  • Ha ett jobb där man blir uppskattad, där man får visa sin kreativitet och där man har roligt tillsammans.
  • Skapa ett hem där min familj trivs och är lycklig.
Av Nadja - 24 september 2011 12:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nadja - 24 september 2011 11:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nadja - 23 september 2011 16:25

I helgen är det hundutställning här på Åland... i Eckerö rättare sagt.... Och jag vill så gärna åka och titta på Finska Lapphundarna... men såklart är dom typ först ut på morgonen... tidigt... Och när jag inte vet om Amy vaknar kl 8.00 eller 11.00 hahaha.. dagens i-landsproblem... Men jag vill ju inte ha en pirrig bebis där inne precis... det stör ju hundarna. 
Sen visar dom Siberian Husky efter nån timme.... åååååååhhh... JAG VILL SEEEE!! Jag försökte få med min gåbbe, men nääää... han orka inte. Va tusan liksom... bästa chansen att hitta en ras man tycker om... (han gillar liksom inte Lappisar fast han aldrig ha träffa en....... tönt) 


Min älskade vovve får va med på bild idag!

 

Av Nadja - 23 september 2011 16:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nadja - 23 september 2011 13:46

 

 

 

Av Nadja - 22 september 2011 22:39

10 saker du inte visste om mig:


1. Jag tror på spöken och övernaturliga saker....

2. Jag är VÄLDIGT vidskeplig!

3. Jag tror ibland att jag har ett 6:e sinne....

4. Jag älskar späckhuggare.

5. Min mamma är född i Tanzania.

6. Jag tvättar håret varje dag.

7. Jag älskar att köpa och kolla på filmer.

8. Jag är fruktansvärt långsint... sårar du mig så förlåter jag dig aldrig..

9. Jag drömmer ofta väldigt detaljrikt om hur jag misshandlar personer jag avskyr... hoppas det inte är sanndrömmar...

10. Mitt drömjobb är veterinär eller barnmorska

 

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Skapa flashcards