Forever is only the beginning...

Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

Måndag

Av Nadja - 27 juni 2011 16:12

Ibland måste jag kolla på datorn vad det är för dag.... det är så fruktansvärt skönt att slippa bry sig...   Hahaha... Jag kan va mammaledig för alltid!!

Ikväll blir det eventuellt en sväng till Klas med Amy... hon ska få rida! HAHA, SKOJA BARA!! Jag själv däremot har ridabstinens... Och i princip skulle jag kunna rida nu, men jag tror jag väntar tills efter kontrollen hos läkaren. Tur att jag har Gisela som underhåller Klasen åt mig så länge...   Jag får hålla mig till markträning så länge, men det kan nog knas-Klas behöva också.


I morgon blir det kalas hos mamma... jeeeii...

Nu är det mat för min del... so long....


 
 
Ingen bild

Nathalie

27 juni 2011 17:19

Får jag komma med till klasen nån dag? :) hihi

Nadja

27 juni 2011 17:29

Självklart får du det! :) Jag behöver all hjälp jag kan få! :D

 
Ingen bild

Gisela

28 juni 2011 00:42

Ja markträning! Hon behöver nog tas ner lite på jorden :) Ska bli intressant imorn att se hur hon beter sig med tanke på att hon inte är riden på drygt en vecka :P Har tänkt försöka åka ut alla dagar den här veckan, måste se om jag får någon bukt med hemvägs-problemet eller om det tänker hålla i sig. Tacka vet jag kontorstidsjobb såhär på sommaren så man hinner greja på kvällarna :) Blev lite snålt med ridandet under juni när jag satt på Eckeröbåten typ hela tiden. Nå lite semester för Klas kanske inte har skadat ;) Du får gärna komma med lite tips på övningar och liknande jag kan hitta på med henne! Skicka en lista ;D hehe

 
Ingen bild

Carro

28 juni 2011 13:02

Alltså jag fick en ahaupplevelse igår. Nog för att min arab är tjock, ordentligt tjock, men jag tror att din Klas har exploderat på bredden! Men tänker man sådan husse, sådan häst... så e ju jag gravid och båda hästar ser gravida ut så då är väl allt i sin ordning typ?!

Nadja

28 juni 2011 21:47

OMG!!! Du menar att jag kommer att få en chock när jag åker dit!? Fetto-Klas!!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadja - 14 juni 2017 22:21

* Alla jävla insekter * Alla jävla myggbett * Det blir ju aldrig mörkt så att ungarna somnar normal tid * Brännässlor * Måste solen värma så mycket? * Ormar * Vattnet i kranen blir ju aldrig kallt * När man har varmt så kan man inte ta av si...

Av Nadja - 20 maj 2017 10:28

En massa dyra grejer....håhå... och lite annat... * En grästrimmer (jag behöver verkligen en så att jag kan få bort gräs under eltråden och sånt) * En svets (jag behöver svetsa en massa till mitt stall) * Brödrost (den vi har nu är typ 15 år gam...

Av Nadja - 19 mars 2017 22:58

Snart snart! Nu får våren gärna komma. Snart är det april och då är det vår på riktigt!! :) Jag var på långritt med E förra lördagen och jag fick äntligen sitta på Arrow ...

Av Nadja - 24 februari 2017 14:33

Jag har varit så icke sportig som det går. Hähä... Eller ja, idag ansträngde jag några muskler eftersom jag mockade två boxar. Det ni!! Idag är det fredag och jag funderar på vad man ska ha för fredagsmys... det enda jag är sugen på är chips. Inte b...

Av Nadja - 15 februari 2017 15:20

....till ett annat land. Och bara börja om. Slippa allt och alla och skaffa nya bekantskap. Och framförallt....starta eget! :) Bo nånstans på landet bland lummiga skogar och gröna kullar. Yes. Spela på lotto nu bara! Tillbaka till verkligheten....

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards