Forever is only the beginning...

Alla inlägg under mars 2011

Av Nadja - 4 mars 2011 08:38

Idag är en spännande dag... Fanni ska tävla Klas i dressyr på stall Aftonsol... det ska bli sååå kul att se...   Jag känner mig som en ponnymamma nästan! Jag ska riktigt njuta av att bara vara hästskötare och chaufför. Det skulle vara buskul att tävla själv, men jag tror inte dom godkänner att jag bara skrittar och galopperar (det är bekvämast).... haha...


Före det ska jag in till stan och fixa lite ärenden...


Sen då... hmm...
På Lördag firar jag och M 9 år tillsammans.   
Sadeldoktorn kommer till Sleipner (Klas ska kollas bla) och på kvällen ska jag på kusinens 18-års kalas. Länge sen jag träffade släkten ju... hrmm..

På Söndag är det fastlagstrav kl 13 på travet och sen är vi bjudna på middag till M´s lillebror och sen på kvällen ska vi till M´s pappa på kalas.


På Onsdag ska jag på sockerbelastning till labben... blää...och nästa Söndag fyller pappa år..

FULLT UPP!

 

Annars ser våra dagar ut såhär... Jag och Gizmo i soffan...   

Av Nadja - 3 mars 2011 16:07

Jag har fått prata med 2 underbara människor idag... den ena är min kära mor... så skönt att få prata av sig lite! Och sen med en annan person som förstod mig precis... det var så skönt att slippa förklara och försvara sig hela tiden.
Nu ska jag krama min mage lite...   


  

Av Nadja - 3 mars 2011 10:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nadja - 2 mars 2011 15:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nadja - 1 mars 2011 19:07

Jag vill också bli fotograf!!
Ni måste gå in på vanityfair.com och kolla på Bruce Webers underbara foton... Sök på Robert Pattinson tex.... vilka underbara bilder han fick till... Jag vill också kunna!!!!! Gahh...



Av Nadja - 1 mars 2011 14:49

Sjukskriven 3 veckor....

Nu tänker jag bara ta vara på OSS!!! Så det så... inget är viktigare än det just nu!

  

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards