Forever is only the beginning...

Alla inlägg under mars 2011

Av Nadja - 10 mars 2011 20:48

Jag var till Lisco och hittade denna:

   EN FORTSÄTTNING ALLTSÅ! hihihihi!!! 

Av Nadja - 10 mars 2011 17:50

Det här fotade jag idag!   

  

Nu börjar det bli vår.... fast ni inte trodde det!   

Av Nadja - 10 mars 2011 09:48

edward cullen baby Pictures, Images and Photos

Är inte det här den mest underbara bilden ni sett på länge!?

  

Av Nadja - 10 mars 2011 09:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nadja - 9 mars 2011 20:36

Trailer till Water for Elephants [trailer 2] från rstvideos trailerarkiv.

Kolla in nya trailern!! WOW!! Jag vill se den NU!

Men vi får snällt vänta till 22 april... gahh.... eller vänta nu... hittade en sida där det står svensk release 15 april!? Hmmmm... måste kollas upp!

Av Nadja - 9 mars 2011 19:40

Idag var jag då på glukosbelastningen...

Om vi tar hela historien i detalj så åkte jag dit kl. 7.45 Jag var mer död än levande tror jag... för jag har blivit van att sova till kl 10.00 nu för tiden. Nåja.... jag fick komma in till ett rum typ 07.50 och så tog dom ett rör blod från armen... AJJ! Sen fick jag dricka 2 muggar av nån sötsliskig sockerblandning och se fick jag gå ut i väntrummet och sitta där..... efter en halvtimme började jag må illa... jag blev helt kall.... urk.... till slut gick jag till toan och var beredd på att spy, men jag klarade mig... Satt på golvet en stund med huvet mellan benen och det hjälpte... folk måste ha undrat vad jag gjorde där inne i typ 10 minuter... haha!

Sen kändes det bättre så jag gick ut till väntrummet igen. Efter en stund fick jag komma in och ta mitt andra blodprov... gjorde inte lika ont som tur var... Sen ut i väntrummet och vänta 1 timme igen... Mådde lika illa och gick på toan för att skölja ansiktet 2 ggr.... usch usch usch....

Sen in en 3:e och sista gång och då stack dom mig i andra armen och det gjorde så jävla ont!! BLÄÄÄ... Sen skyndade jag mig hem så jag äntligen fick äta och dricka. Hade varit fastande från kl 20.00 kvällen innan. BLÄ!


Jag vill INTE göra om det. Usch! Nu får vi hoppas att jag inte har graviditetsdiabetes... jag orkar inte med det. Jag vet inte när jag får svar heller... brukar ju ta ett tag på Åland.


Annars har jag legat i soffan hela dagen... totalt däckad av min förkylning.

Wohoo... vilken toppendag!

Av Nadja - 8 mars 2011 20:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nadja - 8 mars 2011 19:12

Och så har förkylningen kommit till mig också... snörvel...

Jag var dum nog att åka på Zumba ikväll ändå... jag klarade 45 minuter sen blev det för jobbigt ens att stå upp... HAHA! Vi hade Irene idag och det var min premiär-gång med henne. Hon har nog lättaste stegen och sånt... Men bäst av allt var hennes musik... härliga Shakira låtar m.m

Fast jag saknar Helinä, hon var klart bäst som instruktör.


Nu har jag just ätit middag.... sent jag vet, men jag får inte äta efter kl 20.00 för jag ska till labben i morgon och göra glukosbelastning... BLÄ! Det tar 2 timmar och 3 blodprov. URK! Men sen vet vi om jag har graviditetsdiabetes...


Näj... nu ska jag kolla på TV och sura för att jag inte får äta! HAHA!

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards