Forever is only the beginning...

Alla inlägg under december 2010

swe

Av Nadja - 5 december 2010 23:49

Jag har spenderat hela helgen i Sverige hos världens bästa Petra.   

Vi har kollat på film, spelat Skip-bo, Monopol och vanliga kortspel.... Jag tror jag vann typ 1 gång av alla hundra gånger vi spelade.... hmmm...

Och idag var vi på hundträff.... en massa knasiga hundar fick busa i snön. Tur att gullefjunet inte va med... (gizmo) han skulle hata alla hundar som rejsar runt. Han gillar mest att traska runt och kissa överallt. HAHAHA! Han börjar bli gammal min älskling... den 16:e fyller han ju 9 år!


I morgon är det ledig dag. Hurra! Min bil ska få ny baklykta.... alltså hela grejen, inte bara lamp-knoppen, eftersom Klas spräckte det då förut.
Och så ska jag baka med svärmor. MUMS!!!


Och ingen Eclipse har jag köpt heller.... lite abstinens, men jag ska ju få den i julklapp!!!!!!!!!!!!! Jag väntar och LÄNGTAR!!!


Däremot köpte jag 2 saker i sverige... en ROSA väst och en rånarluva.   Jag kommer att vara sååååååå snygg!

Av Nadja - 1 december 2010 21:51

Fatta trögt då.... Jag vill ha ett hus. Och inte vilket skithus som helst... det skall vara snyggt, billigt, mysigt, billigt i drift osv.... Det kommer aldrig att hända, men ändå! JAG VILL HA!! Jag vill hoppa upp och ner och skrika tills jag får det.... och får jag det inte då så lägger jag mig ner på golvet och skriker och sparkar tills jag får det... som ungarna i butiken när dom inte får godis! HAHA!


Idag har jag ridit 3 hästar... Klas i morse... vi galopperade i snön på min och Santos fina skogsväg... den är lång och raaaak! Klas va cp, men hon är söt för det... haha.. det kunde ha varit värre brukar jag tänka.

Sen red jag ut med en grupp i mörkret.... vi red hem till några av stalltjejerna och sjöng... eller ja... mina kära elever sjöng för jag har glömt texten till alla julsånger... Jag red barbacka på älskade Hokus!   


Sen efter lektionerna så premiärhoppade jag Simmen! Hihihi... han fattade efter ett tag att det va kul och försökte busa... (vi kan kalla det bocka så blir han stolt... haha)

  

sommarbild på Hokus! :)


Av Nadja - 1 december 2010 09:08

Jag har glömt min mobil hos svärmor.... man känner sig lite ensam utan den!


I övermorgon släpps Eclipse på DVD!!!! Jag tänker smita från jobbet och åka och köpa den!!! HEHEHEHEHEHEHEHEHEHE!!!!!

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards