Forever is only the beginning...

Alla inlägg under november 2010

Av Nadja - 3 november 2010 22:05

...sen är det HELG!!! Jag längtar!

Idag åkte jag till Klas som vanligt och nu ska ni få höra... hon var sååå snäll idag. För det första så kom hon in i boxen innan jag ens hunnit mocka den klart. (Vi har alltså dörren rakt ut i hagen) I vanliga fall brukar hon stå och glo och så måste man hämta henne dom sista metrarna... Sen stod hon och var såååå söt när jag satte bomull i öronen och mössan på (hon är störd annars när det stormar ute och man ska rida) Gull-Knas-Klas...  Och sen va hon snäll hela ridturen!! Pigg förstås, men inte omöjlig alls. Sen hemma i stallet så förökte hon inte ens smita ut från boxen utan lov... ÅHÅ!!! Hon fick många morötter idag!  


Sen på jobb hela kvällen och sen träna Simmis efteråt. Nu är jag slut. Bye bye!


BTW... Eclipse släpps om 30 dagar!!! Idag såg jag även att dom fått in Sex and the City 2 till sparhallen... Ujj... nu är det många dvd jag måste köpa... Dear John, Eclipse, LOST säsong 6, Sex and the City 2, Remember Me..... ujuj.... Julklapp nån?

Av Nadja - 3 november 2010 08:40

Snart bär det av till Klasen.... vi ska ut på tur... och sen ut på promenad med Labradoodle!    Sen är det jobb hela kvällen, och efter det rida Simmen.


Igår var jag på Zumba... och hör och häpna... jag har ont i sidomagmusklerna! :) Jeeeii... Jäklar vilket tempo hon höll.


Hmm... jag har inte så mycket mer att berätta för tillfället. Gud vad tråkig jag är.....


 HAHAHAHA! Eller jo... en sak... Jag beställde en kalender igår! Jag tyckte Nathas va så fin så jag ville också ha en... den är grå med rosa text på pärmen. ME LIKE!

  

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards