Forever is only the beginning...

Alla inlägg under oktober 2010

Av Nadja - 4 oktober 2010 21:35

Jag tror människan skulle må bra av att gå i ide en period... Man får sova, behöver inte tänka på nåt och så går man ner i vikt! SKITBRA! Jag tror jag ska införa det.


Idag har jag ridit rodeo på Klas och sen jobbat hela kvällen och jag är helt slut...

Gosh... ge mig lite energi!!!

På Lördag blir det förresten middag på Arken. Gott som tusan ska det bli! :)  

Av Nadja - 3 oktober 2010 15:29

Okej... Nu ska jag uppdatera mina nya skådespelare till "svenska twilight".... Eric Saade fick ju rollen som Jacob Black... och jag har äntligen hittat min svenska Edward.......... det skulle bli såååå bra... rollen tilldelas.... Robin Bengtsson!


  

Tänk vad kul det måste va att vara den som får rollsätta alla personer i en film! Det måste ju vara hur spännande som helst!

"Jaaa, men jag vill ha Channing Tatum till den rollen.... ring honom nu tack!!!" typ....... hahaha... skoj skoj

Av Nadja - 3 oktober 2010 14:27

Jag hinner inte med juuuu!

Idag åkte jag tidigt till Hammarland och kollade på träningarna. Alla var så duktiga.... Det var alltså träning för Bruno. Nästa gång vill jag också va med... men det var lite dyrt. Jag tror det blir en lektion för Soile istället.   

Sen åkte jag till Sleipner och kollade på tävlingen. Eller.... jag tillbringade mest tid i Loppisen.... och jag fyndade ett fint Amigo innetäcke väääldigt billigt. (30€) Jag som inte har så många redan...*host* Och 4st gröna benlindor för 2 €. Dom matchar mitt gröna Equiline schabrak perfekt! hehe...

Sen hjälpte jag Emmi att mocka ur Simmens hage.. snäll som jag är! Och så kliade jag på Simmen och fick lite massage tillbaks. Sötis.....


Nu tänker jag slappa en stund och så måste jag fixa middag. Sen blir det ev en tur på Klasen.

Av Nadja - 2 oktober 2010 19:55

Det har varit helt underbart väder ute...
Gizmo ville ut tidigt och tur var väl det för det var så vackert ute när solen gick upp. Sen åkte jag till Klas på dagen och red barbacka... kändes som en evighet sen jag gjorde det! Det var superhärligt väder och Klas var söt. Vi red dom till beteshagen där dom fick vara några timmar.   Superskönt för dom!

Sen hem och fixade fint på framsidan. Macke skrapade fram gångplattorna som hotades av undergång.... gräsmattan försöker alltså ta över. Jag rensade min underbara blomrabatt.... där finns alltså inga blommor alls förutom mina fina solrosor jag planterade i våras!   

Nu ska jag kolla på film.... Save the last dance 2

Av Nadja - 1 oktober 2010 21:52

Muuuummmmms.... Jag dricker fanta Ananas och den är såååå god. Inte bra, för då kanske man dricker läsk oftare!!! iiiikkk


Idag jobbade jag 7-15... Jag harvade banorna och krattade så fint runt kanterna enligt order... Ingen har däremot märkt att jag har skottat in all sand som åker utanför banan hela tiden.... det var inte lite heller....
Jag glömde kratta hörnen EN gång och nu får man sig runt öronen för det... men ingen lägger märke till dom gånger man faktiskt kommer ihåg det... plus lite till (som att skotta in sand utifrån då......)

JAG Ä INTE BITTER!!!!!


Sen mocka skit för hela slanten och så klippte jag Pluto och Flugan. Pluto fick en liten specialklippning...   

Flugis helklippte jag och så rengjorde jag hans knölar på ryggen...


Efter jobbet red jag Simmen en stund... vi tränade på framdelsvändningar! Han fattade direkt... duktig pållehäst! Jag ryckte även manen på honom så nu är han stilig som tusan!

Sen åkte jag direkt till Klas och red ut med Gisela. Jag hade Ninjo! HAHAHAHA! Han var jättepigg och ville springa, men det fick han inte!

Sen hem i duschen och så ut på stan... Open by night var det ikväll... Jag fick med mig gåbben min otroligt nog! IMP! Köpte salt och pepparkvarn och en sån där stek-termometer... och så kattmat.


  

Flugan på bild!




Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards