Forever is only the beginning...

Alla inlägg under augusti 2010

Av Nadja - 3 augusti 2010 10:51

Jag är sååå värdelös på allt tjejigt.... kläder, smink, hudvård osv.... Jag var nog en kille i mitt förra liv. Men för att vara på den säkra sidan (att jag faktiskt ÄR tjej) så gillar jag ju faktiskt rosa, det är väl tjejigt!? Inte för att jag någonsin skulle ha på mig rosa kläder... nej, då ser jag ut som en gris. Men min mobil är rosa... alltid nåt.


Det jag ville komma in på var vilka produkter man skall använda i ansiktet. När jag var på ansiktsbehandling så tyckte hon tjejen att jag nog behöver använda nåt.
Så nu frågar jag er... VAD SKA MAN ANVÄNDA!?
Man måste väl ha nåt som rengör och sen nåt att smörja in med... Jisses... jag har aldrig i mitt liv använt nåt annat än tvål och vatten.
Jag behövde nåt som inte torkar ut huden... så långt hängde jag med... och min hud är inte känslig på nåt sätt alls, så rejäla produkter tack!! Och inte för dyra.......

Av Nadja - 3 augusti 2010 00:00

Har tillbringat kvällen med min underbara vän Sofia. Vi fixade en laxsallad åt oss och så hyrde vi en film... "L.A Gigolo" med Ashton Kutcher...   
Nu har jag just kollat på en till film... "Keith" heter den. Och så har jag precis börjat titta på "He´s Just Not That Into You"

 

betyg:

L.A Gigolo - 8/10

Keith - 7,5/10

He´s Just Not That Into You - 7/10

Av Nadja - 2 augusti 2010 12:05

 

På Onsdag skall min vovve till veterinären och skrapa tandsten... usch... jag tycker inte om det, för han måste sövas då... och det är ju alltid en risk. Jag blir alltid helt gråtfärdig när han somnar i min famn... jag tänker alltid att "det är väl såhär det känns sen när han ska somna in för alltid". USCH...sluta nu... BLÄ!


Idag är ännu en slapp dag. Jag borde typ göra nåt vettigt... skura mattor eller liknande... urk!



Av Nadja - 1 augusti 2010 23:00

Jag har just varit på en ridtur med Classique... hon är helt knäpp alltså... haha. Nu för tiden kan hon inte galoppera normalt... hon studsar mest på stället! Hoho...

(det va nog mest för att hon stått i 3 dagar... men ändå)


Nu ligger min fina älskade katt Nikki bredvid mig i soffan. Synd att jag inte har nån bild på henne på datorn... hon är så fin min älskade katt. Jag måste bara berätta historien när jag fick henne.

Jag kom hem en kväll och rusade in genom ytterdörren för jag skulle se på nåt på TV.... sen när det var reklampaus så slängde jag mig in på toan för jag var kissnödig... och inne på toan, på tvättmaskinen, står en sån där transportbur... och ur den kommer ett förskräckt fräsande... då var det min lilla Nikki som satt där inne och vart livrädd när jag kom instormandes. Så på det sättet började vårt liv tillsammans.... en livrädd kattstackare!! Men hon förlät mig och jag glömde bort att jag var så kissnödig.... HAHA! Jag ringde även direkt till min älskade sambo och tackade honom för den underbara presenten!   


Då tycker jag att han kan åka och hämta en hundvalp åt mig också... jag looovar att jag skulle bli lika glad då!   

Av Nadja - 1 augusti 2010 16:54

  
Jag saknar dig älskling... önskar du var här hos mig, men jag vet ju att du har det bättre där du är nu... du har inte ont mer... dumma dumma spatt... varför ska den jäkla sjukdomen finnas? blää....


Jag var just ute på en promenad med Gizmo och mitt i allt kände jag en väldig saknad efter Cesse... lille tjockisen.... fast han har det också bra i himlen.

Man tänker inte på att man måste ta farväl en dag när man skaffar sina älskade djur...

Wow

Av Nadja - 1 augusti 2010 10:48

Jag skall berätta lite om min födelsedag som jag hade igår...


Jag vaknade 11.00 och gick en promenad med Gizmo, sen år jag frukost i lugn och ro tills Petra hämtade mig kl. 13.00 jag visste inte vart vi skulle... Vi åkte inte så långt, bara till Mariebad... lite lätt panik över att jag skulle måsta simma...blä... Men det var tusen gånger bättre än det, för vi gick upp till spa avdelningen istället.   Där fick jag en ansiktsbehandling som jag aldrig i mitt liv fått förut och det var jätteskönt! Tack Petra för presenten! PUSS


Sen bar det av till Rockoff och där satt vi en stund och sen sjöng Farbror Fläsk och Petras son Alex "ja må hon leva" för mig inför alla! Helt underbart!


Sen vidare hem till Petras mamma och där tillbringade jag hela kvällen med morotskaka-bak, grillade och åt gott och så spelade vi kort.... jag förlorade mest, men va fan....   

Sen åkte jag hem och somnade i soffan i armarna på mitt gulle.


Min födelsedag var bäst!


Idag skall jag inte göra så mycket... mest slappa och sen ikväll ska jag nog rida Klas. Ha det bäst nu alla...

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards