Forever is only the beginning...

Alla inlägg under augusti 2010

Av Nadja - 5 augusti 2010 23:37


Jag har alltid undrat vad dom sjunger i den här reklamen... HAHAHAHA!
Nu vet jag: "å mamma sa då gubben ser du alla öar, säg?
allihop är dom dina och ingen ska ta dom ifrån dig"

Av Nadja - 5 augusti 2010 21:56

Såja... nu är Klasen och Ninjo i sommarhagen igen. Det var jättefint nu på kvällen när en vit tät dimma låg över ängen... som vanligt hade man ingen kamera med sig. Suck.


Jag har en fråga åt er... vad gör man med vita vinbär!? Vi har full på bakgården och dom är goda också! :) Använder man dom som röda eller!?


Urk... nu kollar jag på trean... på extrema samlare. Ojoj.. Jag trodde att jag hade det oredigt hemma.   

Av Nadja - 5 augusti 2010 19:30

Jag har sett en film till... "Our family wedding"
Jag ger den betyg 6,5/10 - men det var bara för att jag inte gillade skådespelarna.


Nu ska jag åka och rida Klas... ha det bäst!

Av Nadja - 5 augusti 2010 16:55

Jag har tillbringat hela dagen i Toböle.... superfint där alltså!   

Nu ska jag försöka övertala karln min att laga mat åt mig, jag kommer nog inte att lyckas...mohahaha... men om han får va grillmaster så kanske....

  

Av Nadja - 4 augusti 2010 21:49

Tjo... idag var jag huslig igen... Jag har bakat kanelbullar!   Mums..

Jag invigde min hushållsmaskin också... alltså bullbaks-invigde... jag har ju nog använt den förr! :)

I morgon måste jag ta mig till stan... före kl. 13... för sen ska jag bort! Hur skall jag orka upp? Jag har ju tyvärr vänt på dygnet nu under semestern.... hrmmm..
Nästa vecka bär det av till Finland på bröllop. Ser inte fram emot resan dit... först äckelbåten i flera timmar mitt i natten... och sen 3½ timme i bilen. Men det är skönt när man kommer fram! M´s mormor bjuder alltid på köttbullar direkt när man kommer fram! :) Wohooo...

Av Nadja - 4 augusti 2010 12:50

  

Min älskade vovve fick dra ut 4 tänder hos veterinären!!! Tänk om han bli tandlös!? Men han hade inte så mycket tandsten denna gång (kan pulvret jag fick av dig Petra gett resultat redan?!) Dom sa att han skulle vara lite ynklig när han kom hem, men han är helt tokig... HAHA! Jag måste nog tvinga honom sova lite nu.

Hur tandlös kan en hund bli innan det blir ett problem!?

 

Jag åkte till Klas medan jag väntade på att få hämta Gizmo... och vi hann storstäda hela stallet... dammsög i alla hörn osv, så nu är det fint! :) Tur att vi hade hästarna inne i natt förresten...  det öste ner hela natten. Hösten närmar sig!

H&M

Av Nadja - 4 augusti 2010 01:07

Ojdå... jag har just beställt kläder från H&M för 130 euro... uuppss...   

Av Nadja - 3 augusti 2010 23:00

Idag har jag kört Cheva pickis... jag kände mig precis som Bella i Twilight... hahaha... 
Vi åkte med Rocky-mannen och Klas till Sleipner och red på banan en stund. Klas skötte sig utmärkt.   Hon hade rundare galopp än sist jag red på bana.... det är tydligen bra att rejsa och bocka ute i skogen. hehe....

Sen tvättade jag av henne och tvättade även svansen... uj vad smutsig man kan bli på några veckor. Det jag saknar mest från Sleipner är vattenspiltan. HAHA!


I morgon skall Gizmo till veterinären och jag skall städa stall i N-sunda. Jag skall även åka till nån butik och se om jag hittar nåt ansiktsrengöring eftersom jag fick några tips av er! TACK!   Och så tänker jag åka och köpa LOST... för nu står jag inte ut mer.


Petra: L.A Gigolo kan du läsa om här: http://www.moviezine.se/film/la-gigolo


Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards